Wednesday, February 24, 2010

MenaNti CinTa~

Salam mujahadah....
Ketika CINTA bertasbih....
opps.. lagu tema orang tue..sering saja aku diusik oleh rakan-rakan... kekadang aku tertawa sendirian..memang benar sering lagu ini berkemundang menerusi telefon bimbit sony ericson model w6610i milik seorang insan...
lagu ini dituju khas buat sahabat-sahabat sekalian..aku tidak mengharap kalian sekadar mendengar dendangan..harapanku agar kalian bisa merungkai isi tersirat yang disampaikan...
sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung mampu menjawab
hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku
wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku
rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku
rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
namun harus ku ikhlaskan nasib cintaku padaMu
' Dan wanita-wanita yang baik adalah untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik...'
(surah an-Nur: 26)
JANJI Allah itu PASTI
Jangan kau ragui
kan bersatu dua HATI
pabila tiba saatnya nanti
sabarlah wahai HATI....
FORMULA: YAKIN + WAYS OF ISLAM = ZAUJAH @ ZAUJUN SOLIHUN
insyaallah

No comments:

Post a Comment