Monday, April 5, 2010

WaRkAh DaRi TeMaN uNtuK TeMan~

Kita berjumpa kerana takdir
Kita berkawan kerana kasih sayang
Kita bersama kerana hati
Kita kekal kerana kuatnya ukhwah
Kita bergaduh kerana harga satu ikatan
Tapi yang paling penting…..
Semuanya kerana Allah
Bukan mudah untuk berkawan
Bukan mudah untuk kekalkan
Bukan mudah untuk teruskan
Tapi semuanya kerana Allah…
tanpaNya tak mungkin sekarang terjadi…
coretanku hanya biasa bagi insan bergelar sahabat……
Apa itu kwn?
Kehadirannya menceriakan
Antaranya tiada kecurigaan
Walaupun jauh atau dekat namun tetap di hati
Apa yang pasti
Nama dan jasanya sentiasa diingati..
Jagalah Allah nescaya Allah akan menjaga kita..
buat teman-teman yang dikasihi...aku bersyukur kerana Allah menghadirkan kalian ke dalam hidupku..aku bersyukur kerana aku bisa belajar sesuatu melalui kalian..aku bersyukur diberi kesempatan untuk bersama kalian mencari rahmat Tuhan..terima kasih teman kerana sudi bersamaku saat aku senang dan kesusahan..terima kasih kerana sudi menjadi sumber kekuatan saat aku butuhkan sokongan..terima kasih kerana sering mengingatkan kalam Tuhan saat aku mencari pedoman...kerana itu yang kuinginkan..kita sama-sama mencari rahmat Tuhan di setiap ketetapan..
moga hingga ke SYURGA bisanya ukhuwah ini berkekalan...
dedikasi buat kalian : faruq ayyash, wardatulsyaukah, ainsolehah, amalina, finding_true_love, ummu_saja

2 comments:

  1. ana x termasuk ea??? xpe...ana x kesah..kerna sesungguhnya persahabatan kt amat ana hargai...trima kaseh kerna menjadi sahabatku... terima kaseh Ya Allah...

    ReplyDelete
  2. salam... trima kaseh atas segalanya wahai sahabat.... trima kaseh kerana menemaniku ketika aku didalam kesusahan...trima kaseh.

    ReplyDelete